بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

Real Racing 2 v000315 مسابقات اتومبیل رانی با گرافیک فوق العاده

یک شاهکار دیگر از شرکت EA . شرکت EA پس از تجربه موفق بازی hot pursuit این بار بازی Real Racing 2 را برای گوشی های آندرویدی تدارک دیده است. گرافیک این بازی واقعا ستودنی است. شما بازی را با خودرویی ارزان قیمت شروع می کنید و با شرکت در مسابقات مختلف و کسب پیروزی ، پول دریافت می کنید.  می توانید به ارتقا و تیونینگ خودروی خود بپردازید و خودروهای قدرتمند تر خریداری کنید. از ویژگی های جذاب این بازی تخریب خودروها در اثر برخورد به موانع است. برای مشاهده تصاویر بیشتر و همچنین دریافت این بازی جذاب به همراه فایل Data آن به ادامه مطلب مراجعه کنید

* ابتدا فایل apk (باحجم ۲ مگابایت ) را روی گوشی خود نصب کنید و سپس فایل دیتای مناسب گوشی خود را دریافت از حالت فشرده خارج و در مسیر SD / Android / Data  قرار دهید.

* پس از آنکه فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید نام پوشه ایجاد شده com.ea.game.realracing2_row خواهد بود. نام پوشه را به com.ea.game.realracing2_na تغییر داده و سپس به مسیر گفته شده انتقال دهید.

* توجه کنید در اجرای اول بازی گوشی شما به اینترنت متصل نباشد.

* دوستان گرامی در بازی یک باگ وجود دارد؛ هنگام انتخاب کردن خودرو های Bmw بازی خارج می شود. برای رفع این اشکال این فایل را دریافت ، از حالت فشرده خارج و در پوشه دیتای بازی در مسیر android/data/com.ea.game.realracing2_na/files/res قرار دهید.


منبع:androidkade


برای دانلود لینک زیر را در قسمت جستوجوی مرورگر خود کپی کنید تا فیال دانلود شود 


فایل نصبی 

http://dl.androidkade.com/game/Real%20Racing%202/

Real_Racing_2_000315_androidkade.com.apk

فایل دیتا 

http://dl.androidkade.com/game/Real%20Racing%202/RealRacing2_Adreno_androidkade.com.rar


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد