بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

نرم افزار جاوا و سیمبیان مرورگر پرسرعت اینترنت در موبایل QQbrows

نرم افزار جاوا و نرم افزار سیمبیان مرورگر قدرتمند و سبک QQbrowser v2.08 که برای افرادی که ار اینترنت موبایل خود استفاده میکنند بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

توسط این مرورگر قدرتمند و بسیار سبک وب سرعت بالایی را در باز کردن صفحات وب تجربه خواهید کرد و از سادگی و کاربردی بودن این نرم افزار اینترنت موبایل لذت خواهید برد


امکانات مرورگر جدید کیوکیو:
پشتیبانی از WAP و مشاهده صفحه WWW
اجازه به کاربران برای ذخیره و باز کردن بوک مارک ها ، سریع تر و راحت تر
پشتیبانی چندگانه پنجره / تب ها و مدیریت بهتر تب
کپی و پشتیبانی رب. کپی و چسباندن هر گونه متن و URL
پشتیبانی با استفاده از کلید های میانبر برای ساده عملیات
تم ها و تنظیمات روشنایی. پشتیبانی تنظیم تم ها و تنظیم روشنایی

نرم افزار در دو نسخه سیمبیان و جاوا برای دانلود قرار داده است که نسخه جاوا آن بصورت فارسی می باشد و برای نصب حتما از نسخه متناسب با گوشی خود برنامه را دانلود نمایید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار سیمبیان اضافه کردن ویجت Widgetizer

نرم افزار اضافه کردن ویجت با عنوان Widgetizer برای گوشی های سیمبیان که می توانید هر ویجتی را که دوست دارید به صفحه نمایش موبایل خود اضافه نمایید و این عیب بزرگ گوشی های سیمبیان یعنی عدم استفاده از ویجت را برطرف نمایید و ویجت هایی مانند ساعت و باتری و موزیک پلیر و بلوتوث و صد ها ویجت دیگر را به گوشی خود اضافه نمایید.

ادامه مطلب ...

شبیه ساز آیفون برای سیمبیان با برنامه iphone Simulator

iphone Simulator یک برنامه جدید است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا منوها و قسمت های مختلف گوشی خود را شبیه یک گوشی آیفون نمایید.
تمام قسمت های موجود در گوشی های آیفون روی این نرم افزار شبیه ساز گنجانده شده است تا به راحتی گوشی سیمبیان خود را تبدیل به آیفون نمایید.(البته از نظر ظاهری)


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ویرایش و میکس روی عکس PhotoFunia Symbian^3 Anna

نرم افزار ویرایش و میکس روی عکس PhotoFunia Symbian^3 Anna Belle - یک سوپر برنامه برای گوشی های نوکیا که با استفاده از این برنامه کارامد به راحتی میتوانید بر روی تصاویر خود ویرایش انجام داده و بروی آنها هر اندازه که دوست دارید افکت بگذارید.

ادامه مطلب ...