بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

اختصاصی وبلاگ کامپیوتر 3000

اون دسته از دوستانی و کاربران وبلاگ که گوشی های خانواده گالکسی مثل گالکسی مینی فیت جیو و ایس دارند توجه کنند.گوشیهای ذکر شده به دلیل داشتم حافظه داخلی کم و مشکل در نصب برنامه ها و بازیهای با حجم بالا موجب تاراحتی ودر برخی موارد موجب تغییر تلفن همراه میشود .وبلاگ کامپیوتر 3000در نظر دارد با ارایه یک اموزش کامل این مشکل را تا 98درصد حل کند .

نرم افزارهای لازم

-برنامه android overclock

-برنامه super-one-click

تمامی برنامه در ادامه مطلب قابل دانلود است

1.ابتدا باید تلفن همراه خود را روت کنید ب نرم افزار super-one-clickتوجه کنید باید انتی ویروس کامپیوتر خاموش .

گوشی خود را به وسیله usbبه رایانه متصل کنید

نرم افزار super-one-clickرا اجرا کنید بعد از بالا امدن برنامه گزینه روت را کلیک کنید بعد ازچند ثانیه گزینه succssبه نمایش در میاید موبایل خود را ریستارت کنید

بعد از روت کردن سیستم برنامه android overclock را دانلود و نصب کنید

بعد از نصب نرم افزار به برنامه android overclockبروید وگزینه extrasرا کلیک کنید بعد از ان گزینه app to sd و سپس گزینه instal app to sd card را کلیک کنید بعد از مدتی گزینه applyبه  نشانه اتمام کار نمایش داده می شود .بازیهای تست شده با تلفن گوشیهای mini fit gio بازی nfs shift

Run Like Hell! این بازیها که حدود 45و39مگابایت حجم داشتند بیشتر حافظه موبایل را به خود اختصاص می دادند اما با این کار فقط 350کیلوبایت از انها در حافظه داخلی موبایل وجد داشت


این اموزش اختصاص به وبلاگ کامپوتر 3000دارد

هر گونه سوال درباره این اموزش را در بخش نظرات بنویسید بلا فاصله توضیح داده میشود


این هم تصاویر



ادامه مطلب ...

دانلود 12 بازی جاوا در یک مجموعه اختصاصی با رزولشن 240x320

12 بازی جاوا در یک مجموعه برای پرکردن اوقات فراغت شما که رزوشن این بازی ها 320 در 240 می باشد.این بازی ها در سبک های گوناگونی مانند اکشن,ماجراجوبی,استراتژیک,ورزشی و.... می باشد که برروی گوشی های دارای پلتفرم جاوا قابل نصب می باشند.

منبع:yekmobile


ادامه مطلب ...

دانلود بازی پرندگان عصبانی برای جاوا - Angry Birds Summer Xakato

دانلود بازی زیبا و سرگرم کننده پرندگان عصبانی برای جاوا سری تابستان و حمله های کاکتوس Angry Birds Summer Xakatos mod - Java 360x640 - بازی زیبایی که برای شما تدارک دیده ایم یکی از بازی های سرگرم کننده و زیبا برای موبایل است که سری نو ومتفاوتی را برای جاوا منتشر کرده که میتوانید انرا از این سایت دانلود کنید.

منبع:yekmobile


ادامه مطلب ...

Real Racing 2 v000315 مسابقات اتومبیل رانی با گرافیک فوق العاده

یک شاهکار دیگر از شرکت EA . شرکت EA پس از تجربه موفق بازی hot pursuit این بار بازی Real Racing 2 را برای گوشی های آندرویدی تدارک دیده است. گرافیک این بازی واقعا ستودنی است. شما بازی را با خودرویی ارزان قیمت شروع می کنید و با شرکت در مسابقات مختلف و کسب پیروزی ، پول دریافت می کنید.  می توانید به ارتقا و تیونینگ خودروی خود بپردازید و خودروهای قدرتمند تر خریداری کنید. از ویژگی های جذاب این بازی تخریب خودروها در اثر برخورد به موانع است. برای مشاهده تصاویر بیشتر و همچنین دریافت این بازی جذاب به همراه فایل Data آن به ادامه مطلب مراجعه کنید

* ابتدا فایل apk (باحجم ۲ مگابایت ) را روی گوشی خود نصب کنید و سپس فایل دیتای مناسب گوشی خود را دریافت از حالت فشرده خارج و در مسیر SD / Android / Data  قرار دهید.

* پس از آنکه فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید نام پوشه ایجاد شده com.ea.game.realracing2_row خواهد بود. نام پوشه را به com.ea.game.realracing2_na تغییر داده و سپس به مسیر گفته شده انتقال دهید.

* توجه کنید در اجرای اول بازی گوشی شما به اینترنت متصل نباشد.

* دوستان گرامی در بازی یک باگ وجود دارد؛ هنگام انتخاب کردن خودرو های Bmw بازی خارج می شود. برای رفع این اشکال این فایل را دریافت ، از حالت فشرده خارج و در پوشه دیتای بازی در مسیر android/data/com.ea.game.realracing2_na/files/res قرار دهید.


منبع:androidkade


ادامه مطلب ...

بازی معروف dead space v1.1 با گرافیک فوق العاده

نسخه اندرویدی بازی  معروف  dead space  که به تازگی ارایه شده دارای گرافیک فوق العاده بالایی میباشد و مطمئن باشید که شما را حیرت زده خواهد کرد بازی  سبک نسخه ایکس باکس خود را دنبال میکند  بازی به صورت سوم شخص بوده و شباهت زیادی به بازی کامپیوتری Resident Evil  دارد از ویژگی های  این بازی صداگذاری بسیار زیبای بازی است که جذابیت  خاصی به بازی می بخشد. به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید. برای دانلود به همراه فایل sd  به ادامه مطلب مراجعه کنید.

منبع:androidkade


این بازی ها بر روی گوشیهای galaxy ace -galaxy fit-galaxy mini-galaxy gio 


ادامه مطلب ...