بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ Adobe® Photoshop® Touch v1.3.0 Mod

نرم افزار Photoshop دیگر به تعریف آنچنانی ندارد . قطعا با این نرم افزار آشنا هستید . قدرتمند و مشهورترین نرم افزاری گرافیک در دنیا ، این بار بر روی سیستم عامل اندروید عرضه شده که قابلیت خود را روی این سیستم عامل نمایش دهد. این نرم افزار عملیاتی مانند کار با لایه ها و فیلتر گذاری و بسیاری دیگر از امکانات فتوشاپ که شاید خودتان بیشتر با آن آشنا باشید را ارائه می دهد و همچنین توانایی استفاده از دوربین تبلت و به اشتراک گذاری تصویر و …. هم در آن موجود می باشد 


تغییرات نسخه جدید :

  • قابلیت ریزولیش بالا
  • کار بر روی تصاویر تا ۱۲ مگاپیکسل در حالی که حفظ بالاترین کیفیت تصویر
  • دو زبان: پرتغالی برزیل روسی
  • دوافکت جدید : Shred and Colorize
  • انیمیشن نرم و صاف و پیمایش در برنامه ریزی
  • رفع اشکالات مختلف و 

ادامه مطلب ...

بازی جذاب و شاد Birds On A Wire v1.0.6

بازی Birds On A Wire بازی جذاب و مفرح برای گوشی و تبلت های با سیستم عامل اندروید است. در این بازی تعدادی پرنده با رنگ های مختلف بر روی سیم برق هستند. شما باید با توپ هایی که در اختیار دارید پرنده هایی را که هم رنگ توپ ها هستند مورد هدف قرار دهید و بزنید. مواظب باشید پرنده هایی را که همرنگ تو نیستند نزنید چون از شما امتیاز کسر خواهد شد. بازی بسیار زیبا و جذاب و سرگرم کننده است و از گرافیک فانتزی و گیم پلی بسای رخوبی بهره میبرد.

ادامه مطلب ...

Feedly – Google Reader | RSS v10.10

Feedly راهی سریع و شیک برای نمایش مطالب سایت های مورد علاقه شما به قالبیت به اشتراک گذاری آنها می باشد . با این برنامه می توانید روحی تازه بر کالبد گوگل ریدر بدمید . این نرم افزار با خوراک های RSS ، کانال های یوتیوب ، بلگ ها و پادکست ها سازگاری کامل بوده و می تواند محتویات آنها را همانند مجله های بسیار زیبا در بیاورد . با یک بار استفاده قطعا عاشق این برنامه خواهید شد.

ویژگیهای نرم افزار 

1.سریع و شیک بودن 

2.این نرم افزار با خوراک های RSS ، کانال های یوتیوب ، بلگ ها و پادکست ها سازگاری کامل بوده


ادامه مطلب ...

قدرتمندترین آنتی ویروس اندروید ESET Mobile Security v1.1.750.108

ا استفاده از نرم افزار قدرتمند ESET Mobile Security گوشی و تبلت اندرویدی خود را از تهدیدات در حال ظهور بر روی سیستم عامل اندروید محافظت کنید . گوشی یا تبلت اندرویدی  خود را با دارنده بهترین نرم افزار انتی ویروس کاملا امن نگه دارید . یکی از قابلیت های جالب توجه این نرم افزار می توان به Remote LOCK را نام برد که در صورت مفقود شدن یا در دسترس نبودن گوشی خود با ارسال یک پیام کوتاه به گوشی خود اطلاعات موجود را از دست دیگران دور نگه داشته و گوشی یا تبلت خود را قفل می کند. قابلیت دیگری به نام Remote WIPE وجود دارد که با ارسال پیام کوتاه تمام اطلاعات گوشی را پاک می کند تا این اطلاعات در دسترس سارق قرار نگیرید . Localization قابلیت دیگر این نرم افزار قدرتمند امینیتی است که توسط این قابلیت با ارسال یک پیام کوتاه می توانید مکان دقیق گوشی خود را ردیابی کنید .

از جمله قابلیت  های معمول دیگر این نرم افزار از بین بردن بد افزارها ، بلاک کردن پیام ها کوتاه و تماس ها از شماره های ناشناس و … را می توان نام برد .

جهت استفاده از لایسنس یک ساله گوشی شما باید روت باشد به این صورت باید عمل کنید :

۱٫ فایل rar دانلود کنید.

۲٫ فایل رار را استخراج کنید .

[نرم افزار Titanium Backup دانلود و نصب کنید]

۳٫ ۳ فایل موجود در پوشه Titanium Backup کپی نمایید.

۴٫ نرم افزار Titanium Backup را اجرا کنید.

۵٫ نرم افزار را از لیست موجود در تیتانیوم بکاپ یافته و عمل Restore App + App data را انجام دهید.

۶٫ از لاینسس رایگان یک ساله نرم افزار ESET Mobile Security لذت ببرید.

 منبع پارس اندروید 

ادامه مطلب ...

نرم افزار کاربردی به روز رسانی سریع جیمیل POP3 Refresh for Gmail

نرم افزار POP3 Refresh for Gmail ابزاری کاربردی برای حل مشکل به روز رسانی سریع برنامه جیمیل گوشی های اندرویدی است . این نرم افزار باعث می شود به طور خودکار و یا به سرعت با یک کلیک نرم افزار Gmail بر روی گوشی رفرش شود . اگر از آن دست افرادی هستید اکانت جیمیل خود را چندین بار در طول روز مشاهده می کنید این نرم افزار می تواند به شما کمک کند . البته نرم افزار POP3 Refresh for Gmail برای هر به روز رسانی ۲۰۰ کیلوبایت از حجم اینترنت شما مصرف می کند .

ویژگی های نرم افزار 

1.حل مشکل بروز رسانی 

2.بروز رسانی خودکار و با سرعت 

3.منبع پارس اندروید

ادامه مطلب ...