بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

آخرین نسخه سیستم عامل اندروید با نام ساندویچ بستنی عرضه شد

بالاخره گوگل نسخه جدید اندروید یعنی Android 4.0 یا نسخه ساندویچ بستنی را عرضه کرد. این نسخه پیشرفت های زیادی نسبت به ورژن های قبلی کرده است. گوگل اعلام کرده Android Ice Cream یا ساندویچ بستنی، دیدگاه جدید اندروید را نمایش داده و به نحوی استفاده از همه قابلیت ها را ساده می کند. گوشی Samsung Galaxy Nexus نیز همزمان با این سیستم عامل عرضه شده و مجهز به سیستم عامل اندروید ساندویچ بستنی است. در ادامه مشخصات کامل تر این سیستم عامل را مشاهده می کنید.

در ادامه مطلب اطلاعات کامل در باره این سیستم عامل

ادامه مطلب ...

آموزش قدم به قدم نصب iOS 5، اقدامات قبل از نصب

عده از کاربران از آپگرید سیستم عامل موبایل خود واهمه دارند. چراکه احتمال می دهند اطلاعات گوشی آن ها از دست برود. برای جلوگیری از این اتفاق در ادامه آموزش خواهیم داد چگونه از کلیه اطلاعات دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در این مقاله مشاهده خواهید کرد چگونه بدون iTunes نیز می توانید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. 

منبع سایت zoom it


ادامه مطلب ...

خنده دار ترین پاسخ های نرم افزار Siri به سئوالات کاربران

Siri نرم افزار جدید نصب شده روی گوشی iPhone 4S است. با استفاده از این نرم افزار می توانید با گوشی خود صحبت کرده و هر سئوالی دارید از او بپرسید. این نرم افزار با جست و جو در داده های سایت هایی مانند Wikipedia به سئوالات شما پاسخ می دهد. ولی اگر سئوالات خنده آوری از نرم افزار Siri بپرسید چه پاسخی خواهید شنید؟ در ادامه نمونه هایی از این سئوالات و پاسخ های جالب را مشاهده می کنید. در ادامه مطلب به این پرسش و پاسخ را ببینید

ادامه مطلب ...

ترجمه زنده کلامی به 14 زبان دنیا با Google Translate

اگر تلفن هوشمند اندرویدی دارید سرویس Google Translate به شما کمک می کند تا زمانی که به کشور خارجی سفر می کنید نگران ندانستن زبان محلی آن کشور نباشید. گوگل اولین بار سرویس ترجمه زنده را در ماه ژانویه معرفی کرد ولی در آن زمان این سرویس تنها به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی کار می کرد. اما گوگل این سرویس را گسترش داده و زبان های آن را نیز افزایش داده است.

قابلیت Conversation Mode نسخه جدید Google Translate علاوه بر افزایش سطح کیفی ترجمه از 14 زبان مختلف دنیا نیز پشتیبانی می کند. Google Translate قادر است صدای زنده زبان های فرانسوی، ایتالیای، آلمانی، پرتغالی، هلندی، روسی، چکوسلواکى، ترکی، چینی، ژاپنی و لهستانی را به یکدیگر ترجمه کند.

Dog Whistle مربی هوشمند سگ

 با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک مربی هوشمند و حرفی ای سگ خانگی تبدیل کنید

اپدیت(Mar. 04, 2011)

حجم=1.1mb

ادامه مطلب ...