بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

دانلود کتاب فرهنگ لغت فارسی به ترکی استانبولی

 ترکی استانبولی یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است که ۸۳ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری به آن تکلم می‌کنند. این زبان رایج‌ترین زبان از شاخه‌ی زبان‌های ترکی می‌باشد. جغرافیای آن شامل ترکیه و قبرس شمالی و قسمت‌های کوچکی در عراق، یونان، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، کوزوو، آلبانی و دیگر قسمت‌های شرقی اروپا را شامل می‌ود. سالانه جمعیت بسیاری نیز از ترکیه به غرب اروپا و علل الخصوص آلمان مهاجرت می‌کنند که موجب تکلم ترکی در آن مناطق می‌گردد. ریشهٔ زبان ترکی را می‌توان در آسیای مرکزی جست. با گسترش قلمرو امپراتوری عثمانی این زبان که زبان رسمی آن‌ها بود اصلاحات بسیاری می‌یافت. به طور مثال آتاتورک (اولین رییس جمهور ترکیه) در سال ۱۹۲۸، الفبای عثمانی را با الفبای آوایی لاتین جایگزین نمود و کلمات بیشمار عربی، فارسی و… را از این زبان حذف نمود.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی سرگرم کننده دیر وقت Late Again برای Symbian

دانلود بازی سرگرم کننده دیر وقت Late Again برای Symbian^3, Anna, Belle - بازی بسیار سرگرم کننده برای گوشی های نوکیا میباشد در بازی شما یک کارمنده تبل هستید که همیشه دیر به سرکار میاید و برای اینکه کسی از جمله مدیر متوجه دیر آمدن او نشوند به صورت دزدکی باید از جلوی دفتر مدیر عبور کند.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی پارکینگ Parking 2 برای سیمبیان

دانلود بازی پارکینگ Parking 2 برای Symbian 9.4, Symbian^3, Anna, Belle - بازی زیبا و جذاب برایشما دارندگان گوشی های نوکیا در این بازی شما باید در محیطی محدود تعداد زیادی ماشین را پارک کنید. بازی در سه سطح و دارای مراحل متعددی میباشد تا شما را سرگرم و اوقات فراغت شما را پر کند.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوق العاده زیبای Munch Time

شاید همین حالا که اسکرین شات های بازی را می بینید ، بدون درنگ و بی اختیار یک بازی دیگر در ذهن شما تداعی شود . آیا آن بازی Cut The Rope نیست؟ اگر این طور بود پس باید بگوییم که در این پست قصد معرفی یک بازی زیبای دیگر با نام Munch Time را داریم که اگر به سبک بازی پرطرفدار Cute The Rope که قبل در سایت معرفی شده علاقه مند هستید Munch Time می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار صورتک های مختلف برای اس ام اس Smileys ویژه Symb

نرم افزار صورتک های مختلف برای اس ام اس Smileys ویژه Symbian^3 Anna Belle - با نصب این برنامه بر روی گوشی های سیمبیان خود به راحتی میتئانید به معدنی غنی از صورتک های مختلف و گرافیکی دست پیدا کرده و از طریق اس ام اس آنها را برای دوستان خود فرستاده.

ادامه مطلب ...