بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

بهترین وبلاگ دانلود فارسی زبان

دانلود نرم افزار بازی موبایل رایانه

دسترسی به آخرین اخبار و مقالات – Google Currents v2.0.0

Google Currents نرم افزار ارائه شده توسط شرکت گوگل برای سیستم عامل اندروید است که امکان دسترسی به آخرین اخبار و مقالات مختلف را در اندروید فراهم می آورد. نرم افزار مطالب تمامی سایت های معتبر خبررسانی را بصورت یکپارچه جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار می دهد و هر یک را در دسته بندی های مختلف به صورت مرتب قرار می دهد. شما می توانید عنوان خبر یا مقاله را بهمراه یک تصویر پیش نمایش از آن مشاهده کنید و با ورود به آن، مطلب کامل را مشاهده کنید. سرعت بالا در بروزرسانی مطالب، بخش مطالب فوری و مهم، امکان ذخیره مطالب، بخش علاقه مندی ها، امکان ترجمه مطالب و ویجت اختصاصی از امکانات این نرم افزار می باشد

ادامه مطلب ...

بازی ساخت تزئینات کریسمس – Let’s Create! Christmas v1.20

Let’s Create! Christmas بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده ای برای ساخت تزئینات کریسمس در گوشی و تبلت اندرویدی شما است. شما می توانید شکل، مواد ساخت و رنگبندی را برای طرح های خود انتخاب کنید و از قلم های مختلف برای نقاشی بروی تزئینات خود استفاده کنید. پس از تکمیل طرح خود، شما می توانید تصویر زمینه را تغییر دهید و از یک نمای زیبا بصورت سه بعدی یک عکس از طرح خود بگیرید تا بازی به طرح شما امتیاز دهد و شما از این امتیاز برای خرید ابزار های بیشتر در فروشگاه بازی استفاده کنید. بازی بصورت آفلاین انجام می شود.

ادامه مطلب ...

دسترسی و ارتباط با مخاطبین – Contacts+ v3.0.8

Contacts+ نرم افزاری فوق العاده زیبا و هوشمند برای دسترسی و ارتباط با مخاطبین گوشی شماست و چندین و چند امکان متنوع و کاربردی را در اختیار شما می گذارد. با داشتن این نرم افزار دیگر نیازی به نرم افزارهای متفرقه ارتباطی ندارید و می توانید تمامی عملیات ارتباطاتی و پیام رسانی های خود را در یک مکان انجام دهید؛ به این صورت که نرم افزار تمامی گزینه های لازم برای ارتباط با دوستان شما از جمله ارسال پیام از طریق مسنجر، ارسال اس ام اس، ارسال پیام از طریق فیسبوک و توئیتر و لینک دن و… را در خود جای داده و امکان ارتباط سریع و راحت شما را فراهم کرده است.

ادامه مطلب ...

تقویم رو میزی اندروید Pocket Informant-Events,Tasks

نرم افزار Pocket Informant-Events,Tasks مانند یک تقویم رو میزی در اندروید شما عمل میکند. میتوانید تمام رویدادهایی را که در روزهای مختلف رخ میدهد در این تقویم یادداشت کنید. علاوه بر این میتوانید از ویژگی های دیگر این اپ مانند تسک منیجر آن استفاده کنید

لینک دانلود

لایو والپیپر آتش هالووین – Happy Halloween Live Wallpaper v1.0.2

Happy Halloween لایو والپیپری از سوختن یک کدو هالووین در آتش است که با عنوان هالووین شاد برای گوشی و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. لایو والپیپر دارای گرافیک سه بعدی بسیار بالایی است و تقریباً برای یک لایو والپیپر حجم زیادی را دارد. نقطه قوت این لایو والپیپر گرافیک و افکت آن در نمایش آتش است؛ چراکه آتش در این لایو والپیپر بسیار خوب طراحی و اجرا شده. شما از این لایو والپیپر زیبا می توانید در حالت عمودی و افقی استفاده کنید.

منبع:10android

لینک دانلود